Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb last van een hele stekende pijn in mijn schouders wat zou dat kunnen zijn

Ik heb last van een hele erge stekende pijn in mijn schouders die weggaat en dan vervolgens weer terug komt.. ben al vaker bij de dokter geweest maar die kijkt voor mijn gevoel niet goed krijg dan antibiotica maar dat helpt over het algemeen niet. wat zou dit kunnen zijn en wat zou ik hier zelf nou aan kunnen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
784

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klinkt inderdaad als een slijmbeurs of peesontsteking.
Snap niet waarom je dan antibiotica krijgt.. Ontstekingsremmende injectie (corticosteroid / kenacort) is veel gebruikelijker en effectiever.
Wellicht is het zinvol om ergens langs een fysiotherapeut te gaan. Die kan paar testjes doen om te bepalen of het inderdaad je slijmbeurs is, een pees of toch wat anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

lijkt wel een slijmbeurs ontsteking...
morgen nog maar eens gaan dan...
meestal kan deze verholpen worden met prednison...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het zou RSI (muisarm) kunnen zijn, de symptomen zijn vergelijkbaar. Vraag een verwijsbrief voor de orthopeed of maak een afspraak bij de fysio. Wellicht is er een ontsteking ontstaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je hier zelf aan kunt doen: je niet laten wegsturen door de huisarts!! De enige manier om erachter te komen wat de oorzaak zou kunnen zijn is je te laten doorverwijzen. Een foto laten maken lijkt me het minste wat ze voor je kunnen doen? Assertief zijn, voor jezelf opkomen. Als jij dat niet doet, wie dan wel? Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding