Bloed plassen door teveel alcohol?

Ik ben vrijdag flink gaan stappen, veel bier gedronken en ook veel shotjes. En toen ik 's ochtends thuis kwam plaste ik bloed. Verder geen last meer van gehad en weet cker dat het bloed was want had ook nog een beetje geknoeit :p, kan dit komen door de alcohol of eerder door iets ander.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
10.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gefeliciteerd HetMeivel, je bent ongesteld!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh, sh*t, hopelijk passen die mini tampons in m'n plasbuis ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Het beste antwoord

Lijkt me niet, van de alcohol komen. In dit soort gevallen, altijd naar de huisarts!!! Bloed plassen is namelijk een teken dat er iets niet goed is in je lichaam. Dus nu bellen!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zal zo eens bellen ;) bedankt

Andere antwoorden (3)

Normaal gesproken komt dit niet door de alcohol,tenzij je lever of de nieren naar de klo** gaat.Als ik jou was,zou ik toch maar ff een afspraak met je huisarts maken.Het kan iets onschuldig zijn,maar dat weet je pas als je de arts hebt gesproken.Je kan natuurlijk ook gewoon afwachten,met alle gevolgen van dien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van alcohol is ook wel bekend dat het wat bloedverdunnend werkt en er via de nier wat lekkage ontstaat. Kijk er Google eens op na
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je roodgekleurde shotjes op?
Hopelijk is het niks ergs! succes ermee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgensmij niet :p maar het zag er echt bloed rood uit dus denk nie da het van een shotje is