hoe sterk is de geur van hasj?

deze vakantie ben ik helmaal alleen voor het eerst. ik wil lekker op de bank liggen,films kijken en blowen. maar ik wil geen last(lucht) veroorzaken. als ik met mijn raam en deur dicht blowt (hasj ) kunnen mijn buren her ruiken??
p.s ik woon in een tussenwoning.

alvast bedankt xx

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
10.9K
Amadea
5 jaar geleden
Als ik jouw buurvrouw was rook ik het zeer zeker. Maar ik heb een goed reukorgaan en dat heeft lang niet iedereen....
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
In een straal van 20 meter zeker ruikbaar, als je niet wil dat de omgeving mee kan genieten van jou geblow kun je nog altijd naar het bos gaan. Geur is zeer herkenbaar voor vele mensen.

Antwoorden (1)

Nee zeker met hasj is die kans klein.
Zet anders de afzuigkap aan in de keuken, gaat via dak naar buiten heb je helemaal nergens last van qua geuren