Zijn er verschillende xtc soorten?

Een vriend van mij zegt dat hij xtc kan regelen van verschillende soorten zoals: firestone, anonymous en silver bars. Nu is mijn vraag of die verschillende soorten veel verschil maken en zo ja welke is dan de beste?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
6.2K
fremar
6 jaar geleden
De beste is deze die je niet neemt.

Antwoorden (1)

Nee, de actief werkzame stof is MDMA. Het enige verschil in de verschillende pillen is de aanwezigheid van MDMA. Als je natuurlijk 100% zeker weet dat er alleen MDMA in zit.

Als er ook andere stoffen in de pillen zitten, die een psychoactieve werking hebben, dan zit er natuurlijk wel verschil in werking van de pil.

Het is logisch dat een pil waar alleen MDMA inzit, een andere uitwerking heeft dan bijvoorbeeld een pil waar zowel MDMA als Amfetamine inzit.

Hoe meer MDMA er in een pil zit, hoe potenter de pil is.

Het is natuurlijk ook logisch dat een pil waar 100MG MDMA in zit, potenter is dan een pil waar 50MG MDMA inzit.

Als je nog nooit XTC hebt geslikt zou ik ongeveer 1/4d deel of 1/2de deel van een 100MG MDMA pil nemen. Afhankelijk van je lengte en gewicht. En dan de uitwerking afwachten en hoe het valt.

Dat duurt ongeveer 45 tot een uur na inname.

Voel je na een uur nog niks, dan kan je de dosis verhogen door bijvoorbeeld nog een keer 1/4de deel of 1/2de deel te slikken.

Weet je wel hoeveel miligram MDMA er in die pillen zitten?

Als het 200MG pillen zijn, of 150 MG pillen, dan moet je natuurlijk anders doseren.

Toegevoegd na 2 minuten:
In de eerste zin bedoel ik uiteraard:

Het enige verschil in de verschillende pillen is de hoeveelheid MDMA aanwezig per pill.

Gangbare cijfers zijn tegenwoordig

90MG
100MG
120MG
150MG
190/200 MG