Hoe kan het dat ik na een wortelkanaalbehandeling nog steeds pijn heb?

Toegevoegd na 1 minuut:
Afgelopen dinsdag heb ik een wortelkanaalbehandeling gehad en is de zenuw verwijdert.Ik heb echter nog steeds pijn met warmte en kou.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
6.8K

Het beste antwoord

Je zenuw is nog niet volledig hersteld of wat ook kan maar dat hoop ik niet voor je dat ze het niet helemaal goed hebben gedaan waardoot je nog last hebt.Ik heb het zelf ook gehad ik heb toen de tandarts gebeld en heb toen ibruprofen 600 mg gehad dit helpt echt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zenuwen zijn nog niet (volledig) hersteld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
juist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal niet juist, een verwijderde zenuw kan zich niet herstellen. - van mij
ja t kan wel dagen duren .. maar houd het in de gaten, dat je er toevallig geen ontsteking in is gekomen.. neem anders morgen gelijk contact op met de tandarts..
ik heb er zelf twee weken nog last van gehad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is nog een soort 'phantoompijn' die je voelt.
Zenuwpijn blijft nog even doorzeuren terwijl hij er al uit is.
Bij de een wat langer dan bij de ander.

Het kan ook komen door de metalen band die je om je kies kreeg. Deze drukt het tandvlees iets omlaag waardoor de tandhalzen bloot komen te liggen. Dit kan gevoelig zijn bij warm en koud.