Zo heb ik ook wat van die tongschrapers gehad,maar ze gingen ook kapot,heb ik de volgende goede en goedkope oplossing voor gevonden en dat is.......een lepel met een goed randje eraan,gaat nooit stuk ;) ,te vinden in de bestekla!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Wat bedoel je met goed randje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou je hebt lepels en lepels,en als je een lepel als tongschraper wilt gebruiken,kan je even voelen (het is wel je tong ) welk soort lepel het prettigst voelt en tegelijkertijd ook functioneel is ;)

Andere antwoorden (6)

Bij een goede drogist.

Toegevoegd na 19 seconden:
denk ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bijna elke drogist heeft tegenwoordig tongschrapers. Hangen bij de mondverzorgingsproducten.
13 jaar geleden
kruidvat hema ethos v en d hebben ze zeker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de DA hebben ze ook
enkele merken zijn :halita, lactona
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Buiten de drogist, ook de apotheek. En zelfs wel eens bij die euroshopper winkels of knaken boeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Trekpleister kun je ze ook kopen.