wat kun je doen aan die afschuwelijke morning breath!!!?

Kun je savonds bijvoorbeeld iets doen waardoor het smorgens minder is? Dus gewoon als je een gezond gebit hebt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Morning breath?
Ochtendmeur?
Stinkende asem?

Het beste antwoord

Zoals gezegd: Poetsen en water drinken.
Vergeet niet je tong 's ochtends te poetsen.

Maar ook:
Zorgen voor een betere spijsvertering.

Een paar dagen leven op rauwe voeding en sap zorgt ervoor dat er zich zo min mogelijk schadelijke stoffen in je lichaam bevinden en dat je een evenwichtige spijsvertering krijgt.

Waterkers is niet alleen fris, het is een goede, natuurlijke manier om een slechte adem te bestrijden. Het geheime ingrediënt is chlorofyl, dat werkt reinigend en helpt je spijsvertering.

Kruiden en supplementen die helpen bij de vertering zijn goed tegen een slechte adem omdat ze sneller dingen in je spijsvertering afbreken die anders een onfrisse geur kunnen veroorzaken. Ook peterselie kan helpen. Kauw er gewoon op na de maaltijd.

Fruit, {{maar nooit als dessert}}, helpt je vertering en is daarom goed tegen een slechte adem. Daarnaast is het raadzaam geen kip of vis te combineren met koolhydraten als aardappelen en rijst.

Vermijd suiker en verwerkte koolhydraten! Deze zijn niet alleen schadelijk voor je tanden, het moedigt gistvorming en schadelijke organismen in de buik aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

het ligt ook niet aan je gebit .. maar aan je maag, die is leeg en dat geeft die lucht, zodra je wakker word een glas water drinken helpt al een beetje en dan een goed ontbijt nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit je maag stinken kan, maar meestal zijn het de bacterieen in je mond. Vooral die achter op je tong. Daarom ook dat een tongschraper wonderen doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien ook
's avonds goed flossen, tandenpoetsen en een flink glas water drinken.
Vervolgens de ochtend daarop weer glas water drinken, goed poetsen en heel belangrijk: je tong schoonmaken met een tongschraper. doe dit zover mogelijk naar achter op je tong. Is heel even vervelend want je krijgt echt kokhals neigingen. Maar op die plek in je mond zitten bacterieen die meestal de stank veroorzaken.
Je zult versteld staan wat voor smurrie je wegschraapt met zo'n schraper.
vervolgens nog goed spoelen met water of bv lysterine.

En dan even iets te eten nemen. (geen broodje salami natuurlijk ;-) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een gezond persoon, absoluut de enige juiste manier.
Schraap maar eens (met b.v. een theelepeltje wat van achter van je tong en ruik daar maar eens aan..........., Ai-Ai-Ai ....
Met je mond dicht slapen, alleen door je neus ademen voorkomt uitdrogen van je keel. Na een slok water of een keer speeksel slikken is het een heel eind over.