Hoe snel kunnen mijn tanden verschuiven met een spalkje die los zit?

Mijn beugel is er 4 dagen geleden uitgehaald. Ik had toen een spalkje gekregen achter mijn tanden en die zit nu los. Ik heb pas over 5 dagen een afspraak bij de beugel tandarts om mijn nachtbeugel op te halen, en dus ook om mijn spalkje weer vast te zetten. Mijn vraag is dan nu kunnen mijn tanden in de 5 dagen verschuiven? of gaat dat niet zo snel?

een jaar geleden
in: Gebit
1.8K
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Kan erg snel gaan. Als ik mijn nachtbitje 3-4 dagen niet in heb gehad, dan voel ik al druk de dag erna

Antwoorden (1)

Zo snel gaat dat nooit duurt soms een half jaar tot een jaar en soms nooit.
een jaar geleden