Door het coronavirus durf ik niet meer naar de tandarts, maar ik heb een gaatje! Wat nu?

Ik weet niet of ik nou wel of niet naar de tandarts moet.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Gebit
1.6K
Erna55
3 jaar geleden
Maak een afspraak.
En lees : https://www.allesoverhetgebit.nl/nieuws/coronavirus-ook-nu-gewoon-naar-de-tandarts/
Ivana
3 jaar geleden
Je maakt meer kans op Corona in het dagelijks leven dan bij een tandarts. Als er ergens op de hygiëne wordt gelet is het daar wel!! Je bent onnodig bang.

Antwoorden (2)

Je moet nu niets maar het is wel verstandig om nu toch te gaan.
In maart van dit jaar kon je ineens niet meer naar de tandarts (behalve in zeer ernstige gevallen) en stel dat zo'n maatregel binnenkort ook wordt genomen?
Nu kan het nog. Straks misschien niet meer.
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
oke, zal ik doen
thx
Het is wel verstandig om te gaan. Want een klein gaatje is een simpele behandeling, maar hoe langer je wacht hoe groter de vulling gaat worden. Bovendien verloopt alles bij de tandarts nu zeer hygiënisch. Je moet eerst je handen ontsmetten en je mond met waterstofperoxide spoelen. De tandarts heeft een mondkapje en hoofdscherm op en draagt handschoenen. De stoel is na de vorige patiënt eerst ontsmet. Dus je kunt daar echt niet met het coronavirus besmet worden, daar hoef je niet bang voor te zijn.
Amadea
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
oke, je hebt gelijk.
Ik ga nu een afspraak maken.
thxxx