Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Nee, het helpt enkel om verkleurde tanden terug zuiver te maken. Het verwijdert vlekken van koffie of roken. Maar de natuurlijke kleur van je tanden kan niet witter gemaakt worden met deze tandpasta.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ook met bron!

Andere antwoorden (2)

Nee dat helpt niet helaas. Je kan er hooguit een 'waas' mee van je tanden halen. Sommige whitening tandpasta's zijn zelfs erg slecht voor je tanden omdat het aggressieve schuurmiddelen bevatten die het glazuur van je tanden kunnen schuren waardoor je nog eerder weer (onherstelbaardere) gele tanden kunt krijgen.

Bron: mijn tandarts toen ik in het voorjaar een cosmetische behandeling aan mijn voortanden heb ondergaan. Ik heb hem toen gevraagd of ik voor die tijd iets aan mijn andere tanden kon doen om ze witter te maken zodat de voortanden ook witter konden worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, er zijn wel 'pearl drops', die tandpasta werkt wel echt maar het is niet goed voor je tanden want het haalt er een heel klein laagje vanaf, dus gaat je glazuur eraan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding