Wat is de snelste manier om wittere tanden te krijgen?

Hoe krijg je van die spierwitte tanden die ze in die reclames op TV hebben? :) Ik poets op zich wel veel maar tanden zijn een beetje geel (dat rijmt haha). Wat kan ik nu het beste doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Gebit
2.1K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Gewoon accepteren dat ze niet spierwit zijn. Zo'n Amerikaanse plastic glimlach werkt op veel mensen eerder afstotend dan aantrekkelijk.
BonBonvanJohn
6 jaar geleden
Ik denk de snelste manier is tanden laten bleken
Inekez1
6 jaar geleden
https://www.tandenborstel.com/blog/7-witte-tanden-tips-natuurlijke-methoden-voor-wittere-tanden/ Ga niet voor de snelste, witste manier, maar voor een natuurlijk resultaat. Het snelste effect bereik je door je kleding en evt. make-up aan te passen. Hoe donkerder je huid / haar / kleding, hoe witter je tanden lijken.
TurfGraver
6 jaar geleden
Pas op.
https://www.nu.nl/gezondheid/2535346/tandenkliniek-waarschuwt-bleachorexia.html
zondag
6 jaar geleden
Mijn mondhygiëniste zegt dat je je tanden nooit witter kunt krijgen dan ze van nature zijn. Al die reclames voor spierwitte tanden zijn dus grote leugens zegt zij. Bovendien staat spierwit nog lelijk ook net zoals janJ2002 zegt.

Antwoorden (1)

Goed poetsen op de eerste plaats, misschien ook flossen. Je kunt je tanden ook laten bleken bij de tandarts, maar let op! dit is namelijk heel slecht voor je tanden, want dan verlies je een beschermlaag. Ook zal ik niet zo'n bleekapperaat voor je tanden kopen, dit werkt niet en kan slechtere gevolgen dan een beschermlaag verliezen op zich hebben.
En op tv zijn alle tanden bijgewerkt en nep, dus verlang niet naar iets wat nep is, daar kwel je jezelf alleen maar mee.