Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zou een krakend geluid van de tanden kunnen betekenen?

Moeilijk te verwoorden en al zeker in een vraag.
Daarstraks was ik rozijnenbrood en soep met bouletjes aan het eten, wanneer ik toen ik gedaan had opeens tanden op elkaar zette en ik een soort van krakend geluid voelde/hoorde. Net als wanneer je op een snoepje zou bijten. Alleen was er geen eten meer in mond.
Wat zou dit kunnen betekenen?
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Gebit
7.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als het klonk alsof het van achter in de mond kwam zouden het je kaakkopjes geweest kunnen zijn.
Als je recht onder je oren je vinger plaatst en dan je mond open en dicht doet kun je ze voelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Beste,
Bedankt voor je antwoord. Het was niet echt vanachter, maar meer in mijn beet tussen bovenste rij tanden en onderste rij tanden. Als ik ze op elkaar zette kraakte het. Het kwam niet van de kaak ofzo maar echt tussen bovenrij en onderrij tanden. Groetjes x
Was het niet een stukje uit het krentenbrood? In krenten en rozijnen zitten soms harde stukjes = gedroogde pitjes / steeltjes. Als je niet duidelijk met je tong voelt dat er een stukje kies mist of pijn hebt, denk ik niet dat er reden is om je druk te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding