moet je een spoedtandart betalen?

Ik heb momenteel een gaatje in me kies en het doet erg zeer er het is weekend en maandag is het nieuwjaardag dan is mijn tandart gesloten dus ik wil naar een spoedtandarts gaan maar moet je daar een verzekering vastlegge of gewoon gratis??

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, een (spoed)tandarts moet betaalt worden. En een spoedconsult is altijd duurder dan een consult bij je eigen tandarts. Of je ook deel daarvan nog vergoed krijgt, dat hangt af van je aanvullende verzekering. Maar zondag is het nieuwjaarsdag; maandag is een gewone werkdag. Het is dus geen lang weekend, wellicht kun je het met pijnstillers nog uitzingen. Of dat te doen is, zul je uiteraard zelf moeten bepalen.

Jouw pijn kan ik zo niet beoordelen, maar je kan altijd de dienstdoende weekendtandarts eerst eens bellen uiteraard. De assisstente legt je uit wanneer er spreekuur of plek is en de kosten moeten bijna altijd contant worden voldaan! Nota kan je dan later declareren als je er voor verzekerd was ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100