Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoelang duurt mij genezing van me wond en tandvlees die losjes zit?

Ik heb pas 2weken me verstandkies getrokken links onder en nu heb een zeurende pijn aan mijn oor linkerkant en hoe de wond nog niet dicht wannr duurt het want tandvlees zit ook losjes en ook dicht tegen me wang aan.wat kanik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Gebit
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het tandvlees moest nu toch al zo goed als zeker dicht zijn,ook de pijn is geen goed teken,best kan je terug eens contact opnemen met de tandarts.Het zou kunnen zijn dat er een ontsteking zit of er zit aan te komen.
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er kan nog een kleine bacteriële infectie zijn opgetreden. De wond moet altijd met 2 gaatjes openblijven tijdens het hechten zodat er nog wat 'rommel' uit kan komen. Vanuit de kaak wordt het gat weer opgevuld met weefsel dat steeds harder wordt en het gat zal steeds ondieper worden totdat het vlak is. Als dat helemaal is opgevuld dan is die infectie er ook inmiddels uitgeduwd, maar dan moet het er wel uit KUNNEN. Dat natuurlijk opvullen van het ontstane gat na het trekken van een kies kan tot 2 maanden duren. Dat gat mag nooit helemaal worden dichtgenaaid.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding