Nauwelijks. Als je het geheel wilt voorkómen, dan moet je witte thee drinken. Zwarte thee geeft verreweg de meeste kans op verkleuring.
Wat echter goed is om te weten: het zijn niet de tanden zélf die verkleuren, maar de plaque die erop zit. Dus door het poetsen verdwijnt de verkleuring weer. Of het moet zijn dat jij poreuze tanden hebt, want die kunnen wel verkleuren.
Amadea
9 jaar geleden
Ja,

Maar theeaanslag kun je voorkomen door tandplaque weg te poetsen. Door minstens 2 keer per dag je tanden te poetsen en 1 keer per dag te flossen.