Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk je tanden te bleken met vullingen? [ Zie beschrijving. ]

Ik heb een record in de familie, namelijk 24 vullingen in mijn hele gebit. ( ik poets tweemaal, maar heb een erg zwak gebit. )

Vullingen zitten zowel in kiezen als in mijn voortanden.. letterlijk verspreidt in mijn gebit.

Nu de vraag; " Is het mogelijk om het gebit te laten bleken als het vol zit met vullingen?"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
750

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat kan, al kleuren vullingen natuurlijk niet mee. Ik zou eerst de tanden laten bleken bij een goed instituut (dus niet zelf gaan prutsen met tell sell troep!) of de tandarts en daarna de vullingen die zichtbaar zijn als je lacht laten vervangen door witte exemplaren. De tandarts kan dan de witheid van de vullingen afstemmen op je gebleekte gebit. Na een paar jaar kun je de bleekbehandeling herhalen.

Als je lacht zijn je boventanden voor het best zichtbaar, ik neem aan dat die niet gevuld zijn. Het beste is natuurlijk om alles door één en dezelfde tandarts te laten doen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha,dat kan gewoon, vraag informatie aan de tandarts
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding