Horen de tanden die naast je uitgetrokken kiezen zitten, los te zitten na het er is uitgetrokken?

Hey ik heb een vraag,

Ik heb zojuist 2 kiezen laten trekken, maar de tanden die naast die uitgetrokken kiezen zaten, zitten nu los (wiebelt makkelijk). Hoort dit zo?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Gebit
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zou het vragen aan je tandarts, want volgensmij is dit niet de bedoeling.

Antwoorden (1)

Het is vaak eventjes zo dat de tanden naast je getrokken tanden even wiebelen, omdat er wat 'steun' weg is zeg maar. Heb ik ook gehad na het trekken van 4 kiezen.
Maar dit wiebelen zou niet heel makkelijk moeten gaan en zou met een dag of 2 weer over moeten zijn.

Jij zegt dat je tanden 'makkelijk wiebelen'. Dat hoort niet zo. Je kunt beter je tandarts even bellen en vragen wat je moet doen.