kan ik mijn eigen tand plakken met secondelijm?

afspraakje. Nou was dus mijn vraag of je het met seondelijm kan plakken want de tandarts is al dicht..

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb een probleem mijn tand is afgebroken en ik heb morgen een afspraakje. Nu was mijn vraag of je dit met secondelijm kan plakken de tandarts is namelijk al dicht

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit
29.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedoel je nu echt dat je je tand in je eigen mond wilt vastplakken met lijm???
Nee natuurlijk gaat dat niet
Amadea
10 jaar geleden
Nee. Daar krijg je waarschijnlijk een fikse ontsteking door, met als gevolg een dode tand die een pijnlijke woltelkanaal behandeling nodig heeft.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je weer maar nooit haga
anneliez
10 jaar geleden
als ze je leuk vindt, vindt ze dat ook wel zonder dat stukje tand ;) veel plezier op de afspraak morgenb
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je er last van hebt dan is er altijd wel een spoedtandarts waar je terecht kan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Soms moet je een tandarts in het weekend meteen contant betalen!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@kimkimx : Houd er rekening mee dat je soms meteen contant moet betalen.

Antwoorden (4)

Ik heb zelf geen idee, maar seconde lijm is iets heel erg chemisch en dus erg slecht voor je lichaam. Ik zou de gok niet wagen maar toch even naar je tandarts bellen. Eventueel kun je misschien een andere tandarts bellen in de buurt. Tevens moet seconde lijm op droge vlakken opdrogen, het lijkt me sterk dat je tand droog is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou het niet proberen, je kunt er een hele erge ontsteking door krijgen aangezien het gewoon chemisch is. Ik zou even je tandarts raadplegen, die heeft daar zo zijn manieren voor..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klinkt als een mr Bean actie. ..... Nooit doen ...je komt spreekwoordelijk van de regen in de drup. Gewoon zo laten, je hebt nu in ieder geval een lollig babbeltje.....dat je je tand met secondenlijm wilde lijmen, voor de date :-)
10 jaar geleden
Dat lijkt me zeer af te raden. Je wil niet eindigen zoals deze vrouw, wiens botstructuur in haar kaak voor 90 procent verwoest is door superlijm, wat hetzelfde is als secondelijm.
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/artikel/1148151/vrouw-plakt-uitgevallen-tanden-jarenlang-terug-met-superlijm