Helpt gezond eten zoals fruit tegen een slechte adem?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (1)

Hoi,
"Fruit is niet alleen gezond maar ook goed tegen slechte adem
Fruit en groenten zijn niet alleen belangrijk voor je algemene gezondheid, maar zijn ook goed tegen slechte adem. Fruit als bessen, meloenen en appels helpen onder andere om de mond schoon te krijgen. Veel groentes en fruit zijn effectief tegen slechte adem. Elke vezelrijke groenten of vruchten kan slechte adem elimineren. Ze bevorderen de speekselproductie die de mond uitspoelt en vochtig houdt. Vitamine C en D zijn vooral belangrijke vitamines die tandvleesontsteking tegengaan, een belangrijke oorzaak van slechte adem."

Gr Maarten