Wat kan ik doen aan tandvleespijn nadat 3 tanden zijn getrokken?

Dinsdag liet ik dus 3 tanden trekken. Nu 4 dagen later kan ik niet van de pijn hoeveel dafalgan ik ook neem.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Gebit
1.2K
Pieterke
3 jaar geleden
Neem contact op met je tandarts.

Antwoorden (3)

Die pijn blijft nog wel wat dagen,
de tandarts heeft hard getrokken met verdoving.
En nu het uit gewerkt is voel die pijn van trekken.

Drink maar wat lauw water,
en hou de wonden goed schoon.
Dan zal het snel genezen.

ik wens je sterkte RuneVrancken
3 jaar geleden
Dafalgan werkt niet altijd even goed in geval van tandpijn. Een andere pijnstiller kan misschien wel helpen.
---
De laatste keer dat ik last had aan mijn mond moest ik ibuprofen slikken om een uur of vier pijnloos te zijn. ( dafalgan was na 2 uur al volledig uitgewerkt qua pijn = weg )
3 jaar geleden
Bij een klein percentage van de extracties ontstaat een ontsteking. Dit zou bij jou ook het geval kunnen zijn. Direct de tandarts bellen dus.
SimonV