Als ik mijn oudere vader zijn haren knip begint hij onbewust te knarsetanden: wat kan hij tussen zijn tanden doen om tandbeschadeging te vermijden?

Wat tussen de tanden steken tijdens eventueel knarsetanden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zijn eigen vinger. Werkt heel effectief.

Het beste antwoord

Als het knarsetanden alleen is tijdens het knippen van haren dan zou een snoepje of kauwgom misschien effectief kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een anti knarsbitje te koop op internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt een speciaal bitje kopen bij de tandarts, dan wordt het op maat gemaakt, maar is wel een kostbare zaak, goedkoper en net zo effectief,zeker als het niet de hele nacht gedragen hoeft te worden, is een hockeybitje, gewoon te koop bij de sportzaak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik zag laatst dat ze bij de Etos ook 'gewone' anti-knarsplaatjes verkopen. Geen idee of het wat is, maar het scheelt een hoop geld vergeleken met een bitje van de tandarts.