Is het normaal om een maand na het trekken van een kies steeds meer last te krijgen?

Kies was dood, met ontsteking bij de wortelpunt. Ik heb de hele tijd al last er van, maar sinds een paar dagen weer zo dat ik er haast niet van kan slapen. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (2)

Nee, het is niet normaal, het komt wel voor dat het tandvlees ontstoken raakt na het trekken van de kies, dus het beste is om terug te gaan naar je tandarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pieter2011
11 jaar geleden
Er kan ook nog een restje van de wortel zijn achtergebleven.
Pieter2011
11 jaar geleden
Ik wilde het iets minder dramatisch brengen, maar je hebt wel gelijk...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In ieder geval een goede reden om naar de tandarts te gaan en de tandarts heeft verdovingsmateriaal en schrijft, indien nodig een goede pijnstiller voor, sterkte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet wachten tot maandag! Ga naar noodtandarts!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist kellykat, niet te lang mee doorlopen. Als je dat doet, loop je de kans, dat je andere, naastgelegen kiezen, ook schade oplopen.
Zoals gezegd terug (vlug) naar de tandarts en vooral een foto laten maken.
Sterkte.