Hoe verloopt de betaling van een beugeltraject plaats?

Ik moet in 2013 een beugel (brackets voor +/- 1,5 jaar)
Nu ben ik benieuwd hoe dat met de kosten en met de behandeling gaat.
Hoe ziet het behandelingstraject eruit? Eerst happen, dan brackets plaatsen enz?????

En hoe zit het met de kosten? Krijg je in 1x een rekening voor het gehele traject? Of gaat het in delen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Gebit
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bel je orthodontist en je weet het.

Antwoorden (1)

Ik heb anderhalf jaar een beugel gehad, ik denk dat ik het nog wel een beetje weet.. Eerst wordt je op de lijst gezet bij de ortho, als ze eindelijk plek voor je hebben heb je een gesprek over wat voor soort beugen je krijgt, en dan krijg je ook een kaart waar alle kosten op staan. deze kosten kan je verspreid betalen of in 1 x geloof ik, dan de tweede afspraak moet er gips gehapt worden en word de beugel geplaatst, dat duurt ong twee uur, en daarna moet je elke 4 of elke 6 weken langs komen voor controle, en worden draadjes aangetrokken of draadjes vervangen.
Het is wel bij elke orthodontist anders, maar dit is een beetje het verloop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
paulus811
11 jaar geleden
'De kosten kun je gespreid betalen of in één keer geloof ik'. Ja dat is nu juist de vraag. Wat is het niu?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan de kosten per maand betalen, het is voor mij al twee weken geleden en niet boeiend aangezien ik 16 ben en mijn ouders het betalen xd per ortho is dit wel verschillend