Ik heb rechts onder in mijn wang, een verdoofd gevoel ? En als ik druk op de kies dan is het gevoelig. Eerst had ik met koud water spoelen last.

De tandarts kon niets vinden, maar opeens kon ik weer spoelen met koud water. Hoe kan dat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
3.4K

Het beste antwoord

Het kan zijn dat er een zenuwtje beklemd heeft gezeten. In je wangen zitten veel spieren en er lopen veel zenuwen. Deze zenuwen lopen onder je kaak door. Als er tandsteen op je kies bij je tandvlees heeft gezeten, dan kan er druk op dat zenuwtje hebben gezeten. Als de tandarts je gebit heeft schoongemaakt is het over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

misschien toch een gaatje. of te veel tandplak of een bacterie.

ik denk als je veel je tanden poetst dat het over zou zijn...