kind 4 jaar oud heeft hele erge pijn achter zijn laatste melkkies. Hij word er ziek van en intens grauw, wat is er aan de hand?

Hij heeft ook op de plek een verdikking gehad wat rood was maar dat is weg getrokken maar de grauwe huidskleur blijft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hij misschien wel griep krijgt. Maar hij heeft geen grijp symptomen. ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al een dokter gebeld voor advies? Wij kunnen vanaf de computer geen diagnose stellen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wens hem sterkte :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank voor jullie reacties.
Wij zijn bij de tandarts geweest, het tandvlees zet op door verlaagd immuunsysteem.

Antwoorden (1)

het kan zijn dat er een nieuwe tand doorkomt nog voor de oude melktand eruit is.
Je kunt er het beste mee naar de tandarts gaan, die zouden er eventueel een foto van kunnen maken om te kijken wat er precies aan de hand is.

Als er een infectie zit, zou je het beste nog voor de zekerheid de mond kunnen spoelen met zout water, zorg er wel voor dat het water gekookt is en afgekoeld.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is vier jaar niet een beetje jong om al vaste kiezen te krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4 jaar is inderdaad erg jong om al een vaste kies te krijgen. Misschien zit er een gaatje in het melkelement, dat kan ook flink last geven.