na hoelang kunnen botsplinters uitgroeien?

Een half jaar geleden is mijn kies getrokken. Dit ging met veel geweld. Al die tijd voelt het al raar maar sinds twee dagen heb ik een grote bult onder mijn tandvlees. Kan dit nog een stukje achter gebleven bot o.i.d. zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
2K

Antwoorden (1)

Dit zou een botsplinter kunnen zijn of een stukje achtergebleven wortel wat is afgebroken. Ik denk dat je het best even een afspraak kunt maken met de tandarts, want als het heel erg gaat ontsteken is dit geen pretje.