Welke zorgverzekeraars vergoeden orthodontie kosten boven de 21 jaar?

Met vergoeden bedoel ik zowel geheel of gedeeltelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit

Antwoorden (2)

Als je maar betaalt, dan kun je alles verzekeren.....

U betaalt er een flinke premie voor, maar orthodontie is vaak een dure aangelegenheid

DE site die daarop het antwoord geeft en waarop je ook de verschillende verzekeraars kunt vergelijken.

http://weblog.independer.nl/onderzoek/enorme-premieverschillen-in-orthodontieverzekering/

Toegevoegd na 58 seconden:
Menzis vergoedt voor volwassenen binnen het aanvullende pakket ‘Tandverzorgd 3’ eenmalig maximaal 1.500 euro voor een jaarpremie van 304,80 euro. OHRA daarentegen geeft in haar ‘Extra Uitgebreid’-pakket verzekerden een eenmalige vergoeding van maximaal 400 euro tegen een jaarpremie van 587,40 euro!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het vorige antwoord in de naam van Menzis is onjuist! Het juiste antwoord is: Voor orthodontie boven de 22 jaar geldt een maximum bedrag van € 1.000 voor de gehele verzekeringsduur uit TandVerzorgd 3. Vriendelijke groeten van het webcareteam Menzis.