Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je een prik als je tanden groter worden gemaakt?

Ik heb kleine tandjes en de tandarts wilt ze groter maken krijg ik dan een verdovingsprik Zo ja doet dat dan pijn? En heeft iemand deze behandeling onder gaan? Ervaringen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee je wordt niet verdoofd want die behandeling doet geen pijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey, je hebt hiervoor geen verdoving nodig.

bij mij gingen ze eerst mijn glazuur eraf halen en toen plakten ze een soort plastic (?) plaatjes erop en zetten deze vast met van dat blauwe licht.

doet dit pijn?: vond het glazuur eraf halen vervelend steekje, maar doet geen pijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de een zetten ze sneller een verdoving dan bij de ander, ligt aan de persoon. Mij lijkt het hierbij niet nodig. Ik gebruik zelfs geen verdoving als er geboort moet worden. Ga er maar niet van uit dat je een verdoving nodig hebt.
Antwoord op je andere vraagm of de verdoving pijn doet, ik zeg: ja..daarom neem ik nooit een verdoving. Maar ook dat is persoonsgebonden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Mij hebben ze een keer ongevraagd een verdoving gegeven. Daar werd ik me toen toch beroerd van... Daarom ben ik nu bij elke behandeling er zeer beducht op dat niets ongevraagd gebeurt. Liever een beetje pijn dan onnodig beroerd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja precies! Bij mij doet de verdoving meer pijn dan het boren zelf..maar mijn tandarts vraagt eigenlijk altijd wel of je een verdoving wilt of niet. Standaart vraag ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding