Hoe lang blijven mijn tanden wit?

Ik bleek nu met 16% Carbamide Peroxide
Mijn tanden zijn een stuk witter geworden, maar hoelang zullen ze dat blijven?
Ik beloof dat ik enkel nog cola met een rietje ga drinken.
Ik drink geen koffie/thee/alcohol en rook ook niet.
Mijn tanden zijn zo geel geworden door antibiotica gebruik, voor longontstekingen die ik vroeger (te) vaak had.
Nu krijg ik waarschijnlijk geen longontstekingen meer.
Dus: hoelang kan ik van mijn witte gebit genieten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon Tipp-Ex gebruiken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Roland, waarom spoel je je mond niet gelijk met witte muurverf?

Antwoorden (2)

Een aantal weken tot een aantal maanden!

Moeilijk te zeggen!

Van nature zijn je tanden al iets verkleurd, dus een chemisch goedje zoals carbamide peroxide zal zijn werk doen, maar zodra je ermee stopt zal je natuurlijke kleur weer terug komen!

Voor het vakkundig bleken van je tanden, kun je beter een mondhygienist(e) raadplegen voor het behoud van een frisse kleur!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een tijd aloe vera tandpasta gebruikt en mij heeft dat heel er geholpen, ze zijn daarna ook niet weer geel geworden ofzo.