Waarom is er bij de tandarst geen koffieautomaat aanwezig voor de patienten?

Toegevoegd na 40 minuten:
Ouders lusten wel een kopje koffie als ze met hun kind naar de tandarts moeten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Gebit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koffie adem ..... bah
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd, ik kan bij mijn tandarts kiezen uit thee, koffie of spa. Niet uit een automaat, maar er staan gewoon kannen, die regelmatig ververst worden.
Maar er liggen ook wegwerptandenborstels, en de tandarts stelt het zeer op prijs als je daar gebruik van maakt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons worden gezinnen altijd tegelijk opgeroepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is bij mij ook het geval, maar als je kind terug moet komen voor een vulling dan ga je als ouder mee maar hoef je niet behandeld te worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aanwezig voor patiënten, was de oorspronkelijke vraag....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent in feite ook patient bij die tandarts alleen hoef je die dag niet behandeld te worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij is die wel aanwezig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mesher: wat attent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Musa je hebt gelijk! Alleen.. Kind terug voor gaatje?? Koffie bij tandarts?? :p haha klinkt zo grappig :p

Het beste antwoord

Meen je deze vraag nou?

Lekker, die plak op je tanden..
Warom poets en flos je je tanden extra goed als je naar de tandarts moet?

Drink dan thuis en kop koffie, spoel na met water en daarna goed poetsen om die aanslag van tanden en tong weg te krijgen. Een tandarts werkt graag met een schoon, fris gebit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
duh.. het gaat natuurlijk om iemand die moet wachten, maar niet zelf voor een behandeling hoeft.

Andere antwoorden (4)

Ik denk omdat de tanden dan vies worden en dat is geen pretje voor de tandarts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is de bedoeling dat je met een schoon gebit bij de tandarts komt en koffie is niet zo fris zo vlak voor de controle. Water kan ik me wel voorstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat koffie heel erg smerig is voor je tanden. De tandarts heeft dan geen goed zicht op eventuele gaatjes en zwakke plekken in het glazuur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom vraag je het niet aan je tandarts. Ik ga toch ook niet vragen waarom onze supermarkt geen koffie automaat heeft of onze dokter dat niet heeft. Dat is toch de keuze van de bazen of directeuren.