Hoe maak je je tanden wit (thuis)

En dan bedoel ik niet bij de tandarts bleken maar gewoon tips dat je thuis kan doen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Gebit
8.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas er wel heel goed voor op dat je je glazuur niet aantast, want dat komt niet meer vanzelf goed. Ga toch maar liever naar je tandarts voor advies.

Antwoorden (8)

Thuis witte tanden

01.20

Thuis witte tanden
U wilt witte tanden maar u wilt uw huis niet uit?

U kunt nu thuis witte tanden krijgen. En dat is zelf nog beter en veiliger dan bleken bij een dure bleek kliniek.

Hoe werkt het?
U kunt een bleek set ergens kopen en die krijgt u dan binnen enkele dagen thuis gestuurd. U gaat uw tanden bleken en binnen no time heeft u mooie witte tanden.

Wat kost het?
Tanden bleken en witte tanden krijgen is helemaal niet zo duur als vroeger. Vroeger moest je honderder eur`s (gulden) betalen om je tanden te laten bleken tegenwoordig kost het maar 39.95. (Zie website: Witte tanden)

Overtuigd?
Wij raden u zeker aan om rond te kijken op thuis tanden bleek websites want het is goedkoper. Of wij nog meer alternatieven hebben voor thuis tanden bleek kproducten. Zie link onderaan:
Tanden bleken
Witte tanden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Drie minnetjes, waar slaat dit nou weer op :|
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind em wel humor:D
zondag
13 jaar geleden
Dat verdient een +.
Echt witte tanden is helemaal niet mooi en niet natuurlijk.
Als je ze iedere dag goed poetst [ 2 x] dan heb je je natuurlijke kleur en die is goed.
Vermijd dingen die je tanden verkleuren, zoals thee, koffie, rode wijn, roken.

Verder|:
Ook graag wittere tanden? Ga eens vijf-tien minuten in de zon zitten met ontblote tanden. Ze zijn zeker witter! (komt misschien heel gek over, maar het was een tip van een orthodontist en het werkt echt!). Het resultaat is ongeveer twee dagen zichtbaar.

Een beetje bakpoeder op je tandpasta werkt goed, je voelt ook dat je tanden erna heel glad aanvoelen.

Aardbeien eten helpt ook heel erg als je wittere tanden wilt. Als je niet met chemische dingetjes aan de slag wilt is het een goede optie!

Deze tips haal ik hier vandaan:
http://www.omaweetraad.com/tipview.php?rubriek=gezondheid&label=Wittere Tanden

Toegevoegd na 2 minuten:
Ga NIET aan de slag met die doe-het-zelf setjes.
Voor je het weet beschadig je je tanden, het glazuur, of je tandvlees.
Bovendien is het effect daarvan altijd tijdelijk.
Je zal dus moeten blijven bleken om een blijvend resultaat te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik poets mijn tanden af en toe met gewoon keukenzout. Dit is geen wondermiddel, maar je ziet het verschil wel (vind ik). De slechte smaak moet je er natuurlijk wel bijnemen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met baking-soda poetsen, tandenborstel nat maken, even dippen in de baking soda en poetsen maar. Twee keer per week is genoeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor wittere tanden gewoon 1 x per dag met whitener tandpasta poetsen.

Toegevoegd na 11 minuten:
De elektrische tandenborstel van Philips, de Sonicare maakt je tanden binnen een paar weken witter. Gewoon door te poetsen en zonder speciale middeltjes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je naar de tandarts gaat kan hij dat inderdaad voor je doen. Maar hij kan je ook bleekmateriaal met een bitje geven zodat je het zelf thuis kan doen. Er zijn bijvoorbeeld ook schoonheidsspecialisten en anderen die dit doen omdat het geen voorbehouden handeling is. Het nadeel dan is dat er geen controle is wat bij de tandarts wel gebeurd zodat als er iets is de schade te beperken is. Hoe dan ook als het enig sinds niet nodig is raad ik het af. Je tanden kunnen daarna erg gevoelig worden. Ook moet je tijdens de bleek periode onthouden van dingen zoals rode wijn omdat daar veel kleurstoffen in zitten. Bekijk dus eerst goed of het wel nodig is. Vraag je tandarts om de voor/nadelen. Vragen staat vrij je hoeft niet meteen iets te laten doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het werkt niet, mijn moeder heeft het ook geprobeerd, maar het helpt voor geen meter! Gewoon goed je tanden poetsen en niet te veel suiker en andere slechte stoffen eten. Dan blijven je tanden natuurlijk 'wit'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik het natuurlijke charcoal poeder van https://glorysmile.nl