Eet ik te eenzijdig?

Ik elke dag een banaan en of appel en 6 volkoren plakken brood met kaas en allepstroop.
Voor avond eten eet ik vaak rijst met vlees en erwten, sperziebonen of broccoli.
Ik eet ook wellis bloemkool, rauwe andijvie en spinazie met aardappels.
Ik heb ruzie met mijn moeder en zus omdat ze zeggen dat ik te eenzijdig eet.

een jaar geleden
1.4K
tinus1969
een jaar geleden
Het is idd niet echt gevarieerd. Anderzijds zijn alle voedingsmiddelen wel vertegenwoordigd.
Joopkoos
een jaar geleden
Dankje voor je antwoord
Joopkoos
een jaar geleden
Oke ze hadden gelijk dus hahah
Ritsuka
een jaar geleden
Ik mis wel eiwitrijke producten, alleen wat kaas op brood en beetje vlees bij avondeten is wat weinig.

Antwoorden (1)

Het is belangrijk om een gevarieerd dieet te hebben om gezond te blijven. Als je voornamelijk hetzelfde eet, kan dit leiden tot een tekort aan voedingsstoffen. Probeer daarom verschillende soorten voedsel te eten, zoals groenten, fruit, volkoren producten, eiwitten en vetten.
9 maanden geleden