Is het erg als je bittere meloen eet?

Ik had dus een bakje cantaloupe meloen stukjes gekocht, maar ze waren nogal vies en bitter dus ik heb denk iets minder dan het halve bakje leeggegeten en daarna heb ik het weggegooid, maar nu vraag ik me dus af, kan het schadelijk zijn als je dit eet, aangezien het niet bitter hoort te zijn.

1.4K

Antwoorden (1)

Schadelijk niet,alleen moeilijk verteerbaar;De bittere meloen is naast erg bitter ook koud. Dit maakt het wat lastig verteerbaar wanneer je een zwakke spijsvertering hebt.
een jaar geleden