Kan je caffeine pillen doorslikken?

Moet je het perse kauwen mer water od werkt het ook als je gewoon doorslikt

een jaar geleden
1.4K
Amadea
een jaar geleden
Om welke soort pillen gaat het precies?
Esmeeu6
een jaar geleden
myprotein caffeine pills
tinus1969
een jaar geleden
Wat zegt de bijsluiter?
Esmeeu6
een jaar geleden
Staat niks over dat alleen max 1 pil per dag etc
Ritsuka
een jaar geleden
https://nl.myprotein.com/sports-nutrition/pure-cafeine-tabletten/10529801.html
Er staat nergens dat het kauwtabletten zijn
Esmeeu6
een jaar geleden
Ja klopt dua wss kan beide?
Ritsuka
een jaar geleden
Waarom wil je cafeïne pillen gebruiken? Met voldoende slaap heb je dat toch nuet nodig?
Esmeev6
een jaar geleden
Ja maat dat krijg ik niet. Slaap meestal max 6 uur meestal minder met 9 uur werk per dag en 2 uur fitness
Esmeev6
een jaar geleden
Ik gebruik het al maanden hot
Ritsuka
een jaar geleden
Slaap is super belangrijk voor herstel en spiergroei. Als je betere gains wilt maken moet je echt meer slapen hoor. Ik probeer nu zelf tussen 21.30 en 22.00 in bed te liggen, en de wekker gaat weer om 6.00 uur.
Merk dat ik nu maar 1 of 2 koffie neem, en meer voor de gezelligheid bij de pauzes op het werk.

Antwoorden (2)

Ja, dat kan. Het maakt niet uit voor het effect hoe een sporter de gewenste hoeveelheid cafeïne binnenkrijgt. Ongeacht of het drankjes, poeder of pillen betreft. De stof kan gemakkelijk worden doorgegeven naar je hele lichaam, het wordt snel in de bloedbaan opgenomen.
een jaar geleden
Ja, je kunt caffeine pillen doorslikken. Het is echter belangrijk om de aanbevolen dosering te volgen en de bijsluiter te lezen voordat je de pillen gebruikt.
9 maanden geleden