Kan je overige lichaamsvel kwijtraken?

Ik ben 24 woog rond de 103 kilo nu rond de 62 kilo veel afgevallen maar ik hou veel hangend vel bij de buik borsten veel vet maar ik ben 175 lijkt me niet verstandig verder af te gaan vallen is dit alleen op ye lossen operatie? Of kan dit nog strak worden?

2.5K
tinus1969
een jaar geleden
Wat zegt de behandelend arts er van?
LeonardN
een jaar geleden
Als je los vel hebt, dan heeft verder afvallen geen tot weinig zin. Enkel een operatie kan dat dan nog verhelpen.
Pieterke
een jaar geleden
Knap van je dat je zoveel bent afgevallen. Ik denk dat alleen een operatie je nog van het overtollige vel kan afhelpen, verder afvallen helpt niet.
DennlsBergen
een jaar geleden
Ik ben zelf niet bij een arts geweest alles zelf gedaan. Ik ben zelf nooit zo van operaties en ik heb de prijzen gelezen liggen rond de 7000 euro ik weet niet of ik dat er voor over heb. Plus de lit tekens die je er van krijgt denk liever maar vel hou me buik omtrek is 77

Geef als eerste antwoord