Kan ik met dit schema afvallen?

Hoi,
Ik wil graag afvallen en een betere conditie opbouwen. Ik heb het voor mezelf duidelijk hoe ik mijn eetpatroon aan ga passen dus dat is het probleem niet, ik ben vooral onzeker of het schema dat ik heb qua sporten me kan helpen afvallen. Iemand die hier naar wil kijken? Alvast bedankt!
:
-Elke dag in totaal 15 minuten workout.
- 2/3 keer per week (beetje intensief) voetballen
- Drie keer per week hardlopen (op niveau beginner)
- Ik heb ook een hond dus ik maak dagelijk wel een wandeling van een uurtje

1.5K
tinus1969
2 jaar geleden
Kan niemand zeggen. Uitproberen.
Ritsuka
2 jaar geleden
Of jij gaat afvallen ligt aan je voeding
MarBet
2 jaar geleden
Dat ziet er best intensief uit, dus met een gezond eetpatroon ernaast zul je vast wel afvallen. Probleem met diëten is meestal niet het afvallen, maar het blijven volhouden. De vraag is of dit beweegschema voor jou vol te houden is. Mij lukte het pas om blijvend op een lager gewicht te komen, door niet bezig te zijn met afvallen, maar met gezond eten en bewegen in een leefpatroon dat bij mij past. Dit beweegschema zou ik dus niet volhouden, maar dat is heel persoonlijk.
Ritsuka
2 jaar geleden
Hoeveel sport je nu? Dit is namelijk bijna 15 uur aan beweging in een week(15min×7 workout, 90min×3 voetbal, 30min×3 hardlopen, 60min×7 wandelen).
Als jij nu bijna niks aan beweging doet, dan ga je dit niet lang volhouden.

Antwoorden (1)

Of je hiervan afvalt hangt ervan af hoeveel je erbij eet: afvallen doe je door meer calorieën te verbranden dan je binnenkrijgt. Dit is een behoorlijk intensief sport- en beweegschema, dus als je daarnaast niet teveel calorieën binnen krijgt, zou je hiervan af moeten vallen.