Is water veel beter dan het drinken van crystal clear, Voor het afvallen?

Ik drink nu veel crystal clear en wil afvallen. Ik ben nu 20 kilo kwijt en wil er nog 6 kwijt maar die laatste punten lukken me niet. Maakt het een groot verschil als ik water drink in plaats van crystal clear?

Weet jij het antwoord?

/2500

De drank wordt in basis gemaakt van bronwater. Hieraan worden concentraten, kunstmatige zoetstoffen, aroma’s en andere zuren als citroenzuur aan toegevoegd. Door kunstmatige intensieve zoetstoffen te gebruiken blijft de frisdrank zeer laag in energie. De gebruikte zoetstoffen zijn Sucralose en acesulfaam-K . Voor het afvallen zou het beter moeten zijn dan normale frisdranken, omdat het veel suiker scheelt. Van de andere kant hebben kunstmatige zoetstoffen invloed op de onbewust suikerbehoefte welke vanuit je hersenen wordt aangestuurd. Er zijn dus TWEE redenen om water te drinken in plaats van cristal clear of andere zero-drankjes. Water is zuiver en bevat geen kunstmatige chemische toevoegingen (welke allemaal overbodig zijn en uiteindelijk ook schadelijk) EN, als je op gegeven moment het water flauw gaat vinden kan je afwisselen met b.v. Spa-rood. De bubbeltjes geven toch een andere smaak-ervaring.

Toegevoegd op 14 augustus 2020 09:14: tekst
Bronnen:
https://www.kanker.be/alles-over-kanker/vr...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100