Zit er cafeïne/ theine in het bestandsdeel groene thee extract in een multivitamine?

Hallo Wereld,

Zit er cafeïne/ theïne in het bestandsdeel groene thee extract in een multivitamine. Het gaat dus niet om een groene thee extract pil maar een multivitamine met een klein onderdeel groene thee extract (10,5mg). Ik vraag dit omdat ik helemaal wil stoppen met cafeïne / theeine ivm overgevoeligheid.

Ik hoor het graag.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Ja. Volgens de ingrediëntenlijst van Multivitamine Plus bevat de 25 milligram groene thee-extract cafeïne. (Wat overigens dezelfde stof is als theïne).
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
bedankt!