hoe groot is de kans dat je op 16 jarige leeftijd ziek wordt van de 2de spuit van het Pfizer vaccin?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.1K
ronron1212
2 jaar geleden
Heb je de eerste dan al gehad?
tinus1969
2 jaar geleden
Wat bedoel je met 'ziek worden'?

Antwoorden (1)

Die kans is minimaal, en ik gok (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid), dat er hier geen enkele 16 jarige is die ziek is geworden van de tweede Pfizer vaccinatie.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ik heb mij 2 dagen slap gevoeld & koppijn gehad... Ben 16...