Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

15 mei as krijgt mijn man zijn 2e coronavaccin.17 mei het menigkokken vaccin.Kan dat wel samen?

Mijn man krijgt het pfeizer vaccin. Is dit wel verstandig 2 vaccins in korte tijd?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
Bel even met de GGD

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Als je binnen 7 dagen voor of na de coronavaccinatie een andere vaccinatieafspraak hebt, dan moet je een van de afspraken verzetten.
Bron: GGD/GHOR Nederland.
In de Gezondheidsverklaring van GGD/GHOR Nederland die voorafgaand aan de coronavaccinatie moet worden ingevuld staat de vraag:
Heeft u binnen 7 dagen voor of na de afspraak voor de coronavaccinatie een afspraak staan voor een andere vaccinatie?
Als het antwoord ja is, dan moet u uw afspraak verzetten. Bel; daarvoor met het Landelijk Vaccinatie Afsprakennummer.
Tot zover de tekst op de Gezondheidsverklaring..
(Lees meer...)
Toegevoegd op 11 mei 2021 16:15: tekst
4 jaar geleden
ronron1212
4 jaar geleden
@SentWierda kan niets vinden op je bron zet eens een link dan kan iedereen het vinden en lezen
SentWierda
4 jaar geleden
@ronron1212. Ik heb de volledige tekst van GGD/GHOR Nederland onderaan het antwoord vermeld.
ronron1212
4 jaar geleden
De link @SentWierda
https://www.nhg.org/sites/default/files/content/nhg_org/uploads/final_gezondheidsverklaring_03_2021_web.pdf
Thecis
4 jaar geleden
@SentWierda
Het gaat om verifieerbaarheid. Je vindt het op internet, zet gewoon de url er even bij.
Dank Ron1212
SentWierda
4 jaar geleden
@ronron1212. Dank!
@Thecis. Als ik iets op internet vind, dan laat ik dat blijken.
In dit geval is mijn bron een papieren bron: de papieren Gezondheidsverklaring. Overigens: heel vaal is mijn bron een papieren bron.
ronron1212
4 jaar geleden
@SentWierda een papieren bron is niet voor iedereen te vinden.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing