Nee. Je kunt zelf de uitslag van GGD-test met je DigiD te zien op coronatest.nl . Dat kan (en mag) de werkgever niet.

De werkgever mag niet controleren op corona. Alleen een (bedrijfs)arts mag werknemers controleren. De arts deelt de uitslag vervolgens alleen met de werknemer.
SimonV
3 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zolang jij geen toestemming hebt gegeven, kan niemand anders de test zien. Mits je minderjarig bent, dan gaat het via de ouders/voogd...
3 jaar geleden
LeonardN
3 jaar geleden
Hoe zou je toestemming moeten geven?
Stel je voor dat ik met alle geweld wil dat mijn werkgever de uitslag inziet, hoe gaan we dat voor elkaar krijgen?!
Thecis
3 jaar geleden
@LeonardN
PrintScreen en mailen. Dat lijkt me niet zo moeilijk ;-)
Inzien wil niet zeggen dat diegene ook toegang heeft, maar strikt genomen dat diegene het resultaat in kan zien. ;-)
SnakeEye
3 jaar geleden
@LeonardN: Mijn boekhouder heeft mijn toestemming om mijn DIGID te gebruiken...