Ik wil de pil Nu 11:30 inplaats van 22:00 innemen ivm. Vakantie ben ik nogsteeds veilig?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Ja hoor. Houd wel die tijd vast - dus elke dag 11.30 uur.
Punt is dat 's avonds innemen je de volgende morgen nog kunt innemen zonder veel te veel tijd er tussen zit als je het 's avonds vergeten bent. Het is een vangnet ivm tijd.
In de vakantie gaat het soms anders, NIET vergeten in te nemen en fijne vakantie, geniet er van @Boterkoek!