Gisteravond netjes de pil geslikt en nu vanmorgen heb ik er weer een gepakt. Kan dat kwaad?

Ik heb vandaag dus de pil gepakt van dinsdag al en gisteravond gewoon die van maandag kan het kwaad dat ik hem nu een keer in de ochtend heb gepakt?

een jaar geleden
1K
Amadea
een jaar geleden
Dat is niet in het algemeen te beantwoorden. Het hangt er nogal van af om welke pilsoort het gaat, in welke cyclusweek je zit, en of er kans op zwangerschap kan zijn.

Antwoorden (1)

Het is niet nodig om medische hulp in te schakelen als je de pil per ongeluk twee keer hebt genomen. Als het bij die ene pil extra blijft, zul je geen gekke symptomen ervaren.
een jaar geleden