Anticonceptie pil dag eerder begonnen, heeft dat gevolgen?

Ik slik al 2,5 jaar de pil, ik begin mijn nieuwe strip altijd op donderdag. Nu heb ik de laatst genomen strip de pil begonnen op woensdag. (Dus 1 dag voordat ik hem eigenlijk zou nemen) heeft dit nu gevolgen ?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Als je de bijsluiter van de pil erbij pakt, kun je lezen dat het inkorten van je stopweek geen probleem is. Het kan alleen zijn dat je bloeding nog niet afgelopen is.

Stopweek verlengen is wel een probleem, dan ben je niet meer beschermd.