Kom je aan van de inplanon?

Ik heb sinds 4 dagen de inplanon ik begon met de prikpil maar daar ben ik heel erg van aangekomen puur door de extra eetlust die ik had toen wilde ik graag afvallen ik weeg 68 kilo ik wil graag 60 wegen! Val je af van de implanon of kom je juist aan?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Bij 10 tot 30 op de 100 vrouwen die Implanon als anticonceptiemiddel gebruiken treedt toename van het lichaamsgewicht op.
Het gebeurt ook wel, maar dan zelden (bij 1 tot 10 op de 100 mensen) dat het gewicht juist afneemt.

Het is uiteraard niet te zeggen of jij tot een van die twee categorieën zult behoren, dat is afwachten...