(mini-) Pyramides onder je bed.....welke gunstige en/of nefaste) gevolgen voor de gezondheid ?

Toegevoegd na 22 minuten:
waarom doet men dit ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
zondag
13 jaar geleden
Je kan ook een boek onder je bed leggen. Dan kun je nog eens lezen als je niet kunt slapen. Is erg goed voor je gezondheid. In ieder geval beter dan een nutteloze piramide.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mini-piramides? Wat is er gebeurd met de hoefijzers en de anti-aardstraal-koperspiralen?

Het beste antwoord

Men doet dit alleen als men gelooft dat het kan werken. Eigen ervaring: had in 1979 (ja, het fenomeen bestaat al zolang) documentatie aangevraagd over dit pyramide-onder-het-bed gebeuren uit pure nieuwsgierigheid. Interessant materiaal waarin uitgelegd werd dat je er o.a. beter door gaat slapen, meer energie van krijgt (door magnetisme als ik me goed herinner). Die pyramide kon je zelf maken van wat zwaarder papier (precies op schaal, de maten werden erbij gegeven). Dan moest je de pyramide onder je bed zetten ter hoogte van het hart en 1 van de hoeken moest precies naar het noorden wijzen voor maximaal effect. Zo gelezen, zo gedaan (want je iets niet probeert kom je er niet achter). Heb de pyramide een paar maanden een 'open-minded' kans gegeven om z'n beloofde werk te doen. Resultaat: niets! Ik kan echter wel zeggen dat het een gunstige invloed heeft gehad op de gezondheid: het maken van het ding was een heel plezierig creatief tijdverdrijf en in mijn ogen is plezier hebben in iets creatiefs altijd gunstig voor de (geestelijke) gezondheid.
Zoals al vermeld: dit is mijn persoonlijke ervaring.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit heeft geen enkel effect op de gezondheid.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wel invloed op je eigen psyche ?
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
als je er in gelooft, kan het wel als een soort van placebo dienen.
Men doet dat uit bijgeloof, maar het heeft als enige effect dat het lastig is bij het stofzuigen onder je bed.
Met je gezondheid doet het niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan heel slecht voor je gezondheid zijn als je door je bed zakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De gedachtegang is dat boven de piramide, en in het zwaartepunt van de piramide "bizondere dingen" gebeuren door het veld dat een piramide veroorzaakt.

Ik heb vroeger met piramides geexperimenteerd, bij onder het bed zetten heb ik geen effect geconstateerd. Wel bij het 24 uur onder de piramide zetten van een kan water. Vergeleken met water dat ergens anders had gestaan, veel mensen laten blind proeven, en vrijwel iedereen vond de smaak van het "piramidewater" lekkerder. Ook heb ik bladeren en bloemen eronder laten drogen, dat zag er ook anders uit dan hetzelfde type bladeren en bloemen die elders droogden.

Onderstaande link geeft meer informatie