Kan het zijn klachten dmv accupunctuur eerst verergeren voordat ze verbeteren?

Toegevoegd na 1 minuut:
Kan het zijn DAT klachten dmv accupunctuur eerst verergeren voordat ze verbeteren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Ja dat kan. Je stimuleert bepaalde energiebanen die eerst misschien stil hebben gelegen en dus moet er eerst wat uit voordat het in balans is.
Dit is vaak zo bij alternatieve geneeswijzen, zo ook bv bij homeopathie.
Geef het even de tijd, als je naaldjes in je hebt zitten en je blijft last houden neem dan contact op met je behandelaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

eigenlijk niet.. ik heb lange tijd accupuntuur gehad, de bedoeling is wel dat je meteen verlichting moet voelen, wel kan het zijn dat (net als in mijn geval) je je niet goed gaat voelen, het ligt natuurlijk ook aan welke behandeling en waarvoor, niet iedere accupuntuur is hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Acupunctuur brengt je "motor"weer op gang, wat de opgestapelde afvalstoffen in je lichaam stimuleert om je lijf te verlaten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit eigen ervaring: JA!