Waar kan je hulp krijgen voor een eet bui obsessie?

Ik wil hier graag hulp voor zoeken maar weet niet waar ik dit kan krijgen

TurfGraver
een maand geleden
Begin eens bij je huisarts.
Pieterke
een maand geleden
Moet het persé een alternatieve behandelaar zijn?
Je kunt je voor een "gewone" psycholoog of andere "gewone" behandelaar door de huisarts laten doorverwijzen. En veel huisartsenpraktijken hebben praktijkondersteuners die je misschien ook kunnen helpen.
Pieterke
een maand geleden
Ik zie nu dat je al meermaals voor dit probleem advies hebt gevraagd. Heb je die adviezen toen wel opgevolgd? Hebben die adviezen dan helemaal niets voor je gedaan?
Ritsuka
een maand geleden
Een jaar geleden worstelde je hier ook al mee
Anoniem112255
een maand geleden
Ja en daarom zoek ik nu toch naar hulp?
Ritsuka
een maand geleden
Maar een jaar geleden kreeg je al precies dezelfde adviezen, waarom heb je er toen niks mee gedaan?
TurfGraver
een maand geleden
Zoek je hulp of aandacht?
Ga bij je huisarts langs, die kan je helpen.

Geef als eerste antwoord