Heeft iemand ervaring met PEApure?

Heb last van zenuwpijn onder mijn voeten en wil graag weten of dit homeopatische middel helpt. Het is namelijk behoorlijk aan de prijs en ben bang dat het weggegooid geld is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

PEApure zou waarschijnlijk pijnstillende werking en ontstekingsremmende werkingen kunnen hebben. Maar dat is zeer twijfelachtig. Het is sinds 1980 nergens meer als geregistreerd geneesmiddel verkrijgbaar. Dat zal niet zomaar zijn.
Er zijn andere reguliere geneesmiddelen beschikbaar voor zenuwpijnen.