zijn bachbloesems nog werkzaam na bevriezing?

Als je bachbloesem set in de auto heeft gelegen een nacht en de buiten temperatuur is rond het vriespunt geweest. De set zit wel in een leren map, zal er dan bevriezing kunnen optreden van de flesjes, zo ja, als dit is gebeurd, zal dit dan effect hebben op de werking van de energie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Poging twee:

De werking/effectiviteit van Bachbloesems is nooit wetenschappelijk aangetoond. Bevriezing zal in dat opzicht dus geen effect hebben.

Bovendien zit er, geloof ik, ook altijd wat alcohol in het flesje wat het vriespunt weer wat lager maakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De werking van Bach Remedies is gebaseerd op energie, bij gebruik van de remedies wordt aangegeven dat ze niet in de volle zon bewaard mogen worden. Koelkast is wel mogelijk, bij bevriezing lijkt mij dat de werking teniet gedaan zal worden.
Ik ga ervan uit dat ze in de beschermtas voldoende beschermd zijn geweest en niet bevroren zijn geraakt. Succes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dit soort medicijnen zitten geen werkzame stoffen die door bevriezing zouden kunnen veranderen, tevens is het op alcoholbasis, dus bevriest het niet zo maar.
Het blijft dus werkzaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn verschillende manieren om zoiets uit te vinden met een controle vink enquete a viertje, dus het is interessant wat je stelt, je zou dus via het keniaans model (dat heet ook wel sinoide model) een puntengrafiek op kunnen stellen. de kern is niet volum en dosering, maar de energiewaarde van potentieren en dat is meten en wegen proefondervindelijk empirisch eclectisch, en dan kom je uit op joule/calorie in verhouding met kwaliteits eisen iso 9002 van houdbaarheids criteria datum,

succes met je interessante durf vraag etc.
dank je wel.